Nu mina vänner, nu ni!

Nu har jag varit och köpt, vad jag hoppas är, svaret på mina problem.
Tänkte det skulle vara lungt på Westfield, det är ju ändå nyårsdagen. Haha, det var sjukt med folk! Jag trodde alla skulle vara hemma och bakfulla idag? På bussen dit luktade det däremot gammal fylla. Precis som det ska göra.

Ni ser ju vilka grejer! May cause addiction. For three day use only. Pharmacy only. Kan det bli bättre? Förmodligen inte! Det enda jag ställer mig frågande till är att man får bara ta dem i tre dagar, max 6 st om dagen. Alltså är vi då uppe i max 18 st på tre dagar. Varför innehåller då lådan 32 tabletter?! Det verkar väl lite dumt kan jag tycka.

Nu är det bara att hålla tummarna för att det funkar, mest för att jag vill äta. Sedan i fredags morse har jag ätit följande:

  • Två tunnpannkakor
  • En liten macka på flyget
  • 2 bananer
  • 2 äpplen
  • 1 liten skål grönsakssoppa
  • en lite skål yoghurt med bär

Hur upphetsande låter det? Nej, jag vill vara sugen på mat. Det enda jag känner nu är likgiltighet och det är ju inget vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback