Måste såklart be om ursäkt

Jag ber 1000 gånger om ursäkt för mitt dålig bloggande torsdag/fredag. Jag åkte hemifrån i torsdagsmorse strax innan 10 och kom inte hem förrns i fredagsnatt klockan 23.30. Under all den här tiden stod min dator hemma på golvet och jag kunde alltså inte blogga.

Nej, nu ljuger jag. Klart jag kunde, har ju blogg.se appen, men jag är inte galet förtjust i den för man kan inte bestämma över bilder och text som jag vill kunna göra.

Vad gjorde jag då? Jo, jag åkte till Haslemere och mös med Madde, Oliver, Connor, Lottie och Iain. Och såklart världens grymmaste, engelska kissekatt Sotis. Roligare personlighet får man leta efter i en katt!


Madde och jag mös, städade, spelade fotboll med barnen (nej, jag agerade domare, Madde spelade om vi ska vara helt ärliga), lagade mat, åt ägg och bacon och pratade massa, massa skit. Underbart härligt och precis vad jag behövde.

Madde är en pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback