Justin Timberlake är INTE en skådis

Igår såg jag Friends with benefits (filmen alltså). Vad ska man säga? Filmen är lika dålig som serien med samma namn. Det har gjort 10000000 gånger innan och varit mycket bättre. Den enda som var bra i hela filmen var Mila Kunis, hon kan iallafall agera.
Till skillnad från Justin Timberlake. OMG! Jag har sett några filmer med honom nu och jag blir förvånad att dom fortsätter ge honom roller. Är ju sjukt värdelös som skådis! Utstrålar ungefär lika mycket känslor som en tom burk.
Tänk om han kunde göra nått han faktiskt var bra på istället. Jag menar hans sångkarriär var ju betydligt bättre än de här patetiska försöken till att lyckas som skådespelare.
Det är synd för han verkar ju vara en bra kille annars (och rätt snygg, inte galet snygg, men man blir ju inte ledsen av att se honom).
Mitt tips är iallafall : Ge upp skådespelardrömmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback