Ibland måste man göra sånt man kankse inte annars tycker man skulle göra

Istället för att ligga i sängen och dra mig när jag kände mig utvilad valde jag att gå upp vid 6. Det är nog egentligen det bästa man kan göra eftersom man bara blir tröttare ju längre man ligger kvar. Eller är det bara så för mig?
Jag fick mycket gjort. Städade i min garderob och byrå, bytte sängkläder, fixade ovanpå min garderob och i lådorna under min säng, tvättade, diskade och duschade och allt det här på knappt en och en halvtimme. Effektiv tjej eller vad?
Nu ska jag strax käka lite frukost (bäst att passa på när det gör lite ont i hals och öra) sen ska jag snygga till mig lite, vänta på att jag ska få mina varor levererade (älskar att slippa gå till affären om jag inte vill) och sen ska jag bege mig till Victoria och möta Evelinn och hennes kompis som kommer med tåget från Gatwick.
Även om jag tycker det är galet skönt att vara här helt ensam måste jag säga att det ska bli roligt med lite sällskap. Om inte annat är det nog bra för min mentala hälsa iallafall.


Kommentarer
Anonym säger:

yeah Evelinn.... Hon verkar vara riktigt cool

2012-04-18 | 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback