Gott nytt år och allt sånt där

Hoppas ni hade en underbar nyårsafton med mycket skratt, god mat och härligt sällskap.

Jag ska inte klaga, men själv spenderade jag nyårafton ensam i soffan. Åt en grönsakssoppa som faktiskt gick ner i magen ovanligt smidigt med tanke på mitt halsproblem. Skiten blir inte bättre! Nu måste jag åka iväg och se om jag inte kan köpa extrastarkmirakelmedicinBoots. Jag har verkligen ingen lust att sätta mig på bussen och åka till Westfield, men det är det största Boots jag vet och där MÅSTE dom ha något som funkar. Jag ska leka 20 frågor med nån som jobbar där.

Just ja, berättade ju inte det bästa om min nyårsafton. Jag såg på.... håll i er nu......Scream 4 och ska jag vara helt ärlig var den riktigt bra. Man var på helspänn och den tog nya vändningar hela tiden. Jag är inte besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback