Glömde visst

Jag glömde visst blogga igår. Fy på mig, så kan vi inte ha det.
Jag gjorde inte så mycket vettigt heller. Sov alldeles för länge, åkt och höll Becca sällskap på Primark, åkte hit och såg på lite serier och beställde hem lite kinamat. Blue ginger, kom ihåg det, supergod mat var det där!

Idag då? Jo, jag har städat och tvättat, så nu är det kalasfint här. Inte för att det var stökigt innan, men det behövdes dammsugas och sånt. Jag har kommit på en fördel med heltäckningsmattor; man slipper skura golv. Det och att det är rätt varmt om fötterna är de enda fördelarna med heltäckningsmatta. Annars suger det.

Ska gå till affärn strax, handla lite frukt. Mums. Problemet är bara att jag gav Becca min slapparutomhusbyxor igår när hon åkte hem. Mina slapparinomhusbyxor är ett par pyjamasbyxor, dom kan man inte gå ut i. Även fast dom är galet snygga. Så jag måste ta på mig jeans, vilket är ungefär lika lockande som att borra i en tand. Därför drar jag lite på det här affär gåendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback