Ganska svårt faktiskt

Med tanke på hur många människor som bor i London och hur många av dom som vill ha ett boende, borde det vara piece of cake att hitta nån som vill flytta in.
Jo, tjena, hur lätt är det när det bara dräller in intresserade? Hur ska man hitta guldklimparna bland all småsten? Vad vill jag bo med är ju en ganska viktig fråga och jag kan helt ärligt säga att jag inte vet. Det betyder säkert att jag är öppen för allt.
Mig kvittar det om det är tjej eller kille, svensk eller inte. Det enda jag bryr mig om är att det är en normal människa som inte tänker mörda mig i sömnen. Inte tänker festa hela natten varje dag. Kan plocka undan efter sig. Men, det viktigaste av allt; att det är någon man faktiskt kan umgås med! Det är utan tvekan mitt absoluta krav, det måste klicka och vi måste ha roligt.
Jag har ju tid på mig, så det kommer säkert dyka upp en grym flatmate nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback