En underbar dag!

Insåg igårkväll när jag gick och la mig att jag inte varit ute på hela dagen! Jag hade inte ens låst upp dörren! K A T A S T R O F! Så kan vi inte ha det. I och för sig var det trist väder igår, så ska man välja en dag att vara inne kunde det lika gärna varit igår. Idag ska vi ändra på innesittande iallafall. En promenad är vad jag tänker satsa på. London är ju fullt av massa fina parker, så jag tänker ta och bege mig till en av dem och bara mysa runt i några timmar.

Låter som en underbar idé, eller hur?! Vad ska ni göra idag?


St Jamse's park

Regent's park

Green park

Hyde park

Kommentarer
Jossa säger:

I hydepark finns massa ekorrar! JAg går i skolan... Jippi

2012-01-11 | 13:42:50
Bloggadress: http://thecowonthersideoftherainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback