En sån där dag när man bara vill hem till sängen

Jag gick och la mig strax efter 23 igår, vid 2.30 hade jag fortfarande inte somnat. Kul? Nej, inte direkt. Inte nog med det, sen blir man väckt vid 6.30 utav en jäkla hund som skäller och skäller och skäller. Jag är faktiskt förvånad att den inte skäller fortfarande.
Det där kan göra mig lite upprörd. Hunden var ute på en bakgård. Den måste haft en husse och/eller en matte som hörde att den skällade. Kan man inte respektera sina grannar så pass mycket att man inte låter hunden vara ute och skälla så tidigt på morgonen?
Iallafall gruppmöte med Professional competence sen. Lite onödigt, men det blev lite jobb i rätt riktning. Sen var det dags för Professional competence, gud vad det inte är roligt. Det känns som en rätt rejäl slöseri med tid. Jag kan förstå varför dom tycker vi ska ha den modulen, men det innebär inte att jag gillar den.
Trött hela dagen och jag skulle helst krypa i säng nu, men klockan är bara 18, så jag får väl vänta lite.


På lördag ska jag iallafall åka och hälsa på den här pinglan

Kommentarer
Cicci säger:

Sv: Njaa, asså jag skulle säga mer ninja faktiskt. Med spionuppdrag!

2012-01-24 | 00:19:06
Bloggadress: http://ciccikar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback