En liten ändring i mitt nya liv

Jag har ändrat en punkt i mitt nya liv program.

Jag får äta godis. Max en gång i veckan och det får bara vara svenskt lösgodis/påsgodis. Ska jag få tag på det måste jag ge mig ut på en cirka 20 minuters tubetur, så det kommer jag verkligen inte palla varje vecka. Den här veckan kommer jag däremot orka det för jag ska köpa lite smask till fina Mädz också. Att inte köpa engelskt godis är inte någon direkt utmaning. Usch är min sammanfattning av det mesta dom har i hyllorna. Nu är ju jag helt fel person att uttala mig om vad som är gott och inte, men ändå.

Chips är också tillåtet, men bara nån gång i månaden.



Kommentarer
Maria säger:

Var köper du detta godis?

2012-01-25 | 19:16:07
Cicci säger:

Ofta det finns svenskt godis i London? :o

2012-01-25 | 21:45:38
Bloggadress: http://ciccikar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback