Detoxar lite såhär i början av januari

Nej, rubriken ljuger lite, jag började faktiskt redan i december, men tog paus över jul och nyår. Jag åt ju inget godis eller drack nån läsk innan jag flyttade till London, men när jag väl kom hit sprack det. Det är dags att ändra på det. Finns ingen anledning att äta saker som inte är så goda egentligen.
Huvudingrediensen i min detox är dock Dr Stuart's detox tea. Det smakar illa, det luktar illa och man kissar knallgult (to much information, I know). Allt det gör mig övertygad om att det faktiskt är bra för mig och jag tänker dricka det januari ut.


Kommentarer
Katja säger:

sv: Jag läste det, du satt hemma på nyår liksom.. då mår man dåligt.. Vi ses nästa gång du kommer tillbaka! :D

2012-01-02 | 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback