Dagens stora feta IG går till mig

Haha, jag är nog lite väl trög när allt kommer omkring. Skulle bleka håret nu på morgonen, eftersom min utväxt började se riktigt läskig ut. Inte bra med andra ord. Hade laddat upp med samma färg jag brukar använda och började glatt kladda i håret. När hela färgningsflaskan är tom inser jag mitt misstag.

Jag har glömt att lägga i blonderingspulvret! Jag tryckte bara i lightening creamen! Haha, inte mitt starkaste ögonblick liksom. Jag tänkte att det gör väl lite skillnad ändå och lät det sitta i. Vet inte om det blev nån skillnad då det fortfarande är blött, men i värsta fall åker jag och köper en ny flaska senare idag.

Ibland är man bra virrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback