Träningsvärk på helt rätt ställen

Man är rätt ovan vid ridningen kan ju utan tvekan konstateras. Hjälp är allt jag har att säga. Började känna mig lite småstel igår när jag satt barnvakt och nu på morgonen när jag vaknade var det fullt utblommad träningsverk.
Det som känns bra är att det känns som träningsvärken sitter på helt rätt ställen. Precis på ställen som tyder på att man jobbat på rätt sätt.
Jag har ont i ryggen och speciellt filéerna, det beror utan tvekan på att jag inte sträckt så här mycket på mig på länge. Har ju en galet dålig hållning. Inte bra!
Jag har också ont i magmusklerna, ja, det säger ju sig självt varför jag har ont där. Jobbat med magmusklerna! Mycket bra!
Sist, men inte minst har jag ont i rumpan/sätesmusklerna. Jobbat med sätet alltså. Också bra!

Allt som allt är jag väldigt nöjd med min träningsvärk, men den pajar kanske min kväll eftersom jag ser ut som jag gjort i byxan när jag går. Jag har ingen som helst lust att se ut som den konstiga kusinen från landet en hel kväll, så det blir kanske en stanna hemma kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback