Tillfälligt avbrott

Herregud!

Så kan man sammanfatta min gårdag! Jag har aldrig varit så bakis som jag var igår!
I lördagskväll var jag på fest med Sara i hennes hus. Sjukt roligt! Massa roliga människor och ja, bara allmänt kul! Slutade med att jag kom hem 9 på söndagmorgonen! Hur gick det till?!
I säng direkt. Somnade sov några timmar, vaknade, mådde som jag förtjänade. Stannade hela dagen i sängen igår. Nu när jag vaknade idag på morgonen hade jag helt räligt spenderat ett dygn i sängen, med undantag för några toalettbesök och nått enstaka besök ut i köket.
Fick inte i mig något i matväg förrns sent igår kväll och det var också då som jag böjade piggna till. Självklart är det så och jag hade gärna ätit något långt innan det, men alla mina försök att stå slutade efter någon minut med ett extremt snurrande huvud och svettningar, så därför valde jag att avstå.

Herregud! Det är allt jag kan säga. Ska man aldrig lära sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback