Nämen, är det inte Ron Weasly?

Utgång igår som sagt med Sara och Sandra. Start på The Loop nära Oxford street, drinkar på Happy Hour är vad vi satsade på. Blev en del drinkar och en hel del tjejsnack. Skönt ställe att gå till på en tisdag, då det nästan inte var några människor alls i källaren och det gick verkligen att snacka ordentligt.
Drog sedan vidare. Sara och Sandra behövde stanna för att fylla på magen med fast föda, så det blev ett stopp på McDonalds vid Leicster Square. Sedan vidare till O'Neils i närheten av China town. Helt ok bar/pub med live band och bra musik. Och Sara hade spanat in en bartender senast vi var där, så vi hade ett mission. Tyvärr föll det platt.
Annars är det stället som en riktigt killmagnet, man blir pratade med hela tiden. Roligast var ändå en kille som såg exakt ut en av Weaslysyskonen i Harry Potter. Tydligen fick han höra det ofta Undrar varför?
En del drinkar, lite liveband gung (jag kände faktiskt igen bandet från Walkabouten, poäng till mig tycker jag) och lite mer snack.
När vi skulle gå hade jag redan hämtat min jacka och väntade på våningen över på Sandra och Sara, då blir jag attackerad av en kille som bara ställer sig och kollar på mig. Lite för nära för att respektera personliga gränser, så jag frågar varför han stirrar, men det gör han tydligen inte och fortsätter. HJÄLP! Han hade nog fortsatt om inte tjejerna kommit och vi gått.
Blev en ganska tidig kväll. Sandra och jag ville med sista tuben, det sprack, så det blev buss hem. Tack och lov att jag har nattbuss som går ofta och snabbt! Var hemma vid 1.15-tiden.




Kommentarer
Jossa säger:

Johoo! Så länge de är i yoghurten eller i lussebullarna!

2012-02-22 | 12:11:23
Emma säger:

Sv: Nämen jag tycker den är väldans charmig :)

2012-02-22 | 12:34:10
Bloggadress: http://emmahzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback