Mys med mamma och pappa

Igår kom ju äntligen min underbara mamma och pappa hit.
Jag minns inte om jag sa det tidigare, men jg var lite orolig hur de skulle klara sig ensamma från flygplatsen hit. Så klart var all min oro onödig, mindre än 1,5 timme efter att planet landat stod de utanför min dörr! Toppen!

Kvällen spenderades på en mysig italiensk restaurang i närheten av Kensington High Street, kommer inte ihåg vad den hette. Toppenmat var det iallafall! Vi började med att dela på en antipasto (?) tallrik med olika grönsaker i olika tappning och lite olika salami och liknande. Toppen! Vi tog alla en biff till huvudrätt. Mamma körde bara på sallad som tillbehör, men jag som drömt om potatis i några dagar avstod från min normala diet och slog på med potatis tillsammans med pappa. Till köttet fick vi någon spännande, orange sås. Underbart gott!

Idag är det utflykt till Haslemere och hälsa på Lottie, Iain, Madde, Connor och Oliver. Mys med lite mat och annat trevligt. Innan dess är tanken att vi är lite kulturella och kollar in National Gallery.

Mysig dag planerade med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback