Längtar till sommaren

Nu när jag börjar få vårkänslor här i London sätter en galen längtan efter sommaren igång.

Jag vill ha sommar nu! Eller helst igår. Jag längtar efter Sverige. Jag längtar efter Öknehult. Jag längtar efter Turkiet. Jag längtar efter mysiga grillkvällar. Jag längtar efter svettiga hästar. Jag längtar efter härliga sommarregn. Jag längtar efter dagar på stranden. Jag längtar efter mysiga glasshäng. Jag längtar efter goda drinkar på kvällen. Jag längtar efter grönt gräs. Jag längtar efter underbara ridlägerelever. Jag längtar efter mina vänner. Jag längtar efter att kunna gå ut utan tjock jacka. Jag längtar efter värmen.


Kommentarer
Emma säger:

Vi ses i sommar Lisa ;) längtar som satan!

2012-02-20 | 12:18:57
Bloggadress: http://emmahzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback