Kul dag eller nått

Dagen började ju toppen! Sov ut, åt god frukost, bokade ridlektion, men där någonstans verkade som att nån tyckte att jag hade haft tillräckligt roligt för en dag.
Skulle absolut kolla klart på ett Lost avsnitt innan jag gick till skolan och därför gick jag lite senare än jag brukar. Nu kvittar det eftersom jag alltid brukar vara ut i världens bästa tid och med tuben är det inga problem.
Idag var det såklart nått problem. Hela Bakerloo line låg nere. Kul?! Då var det ju bara att vända och gå tillbaka typ 1 km för att ta bussen från andra sidan min gata. Blev dock bara några minuter sen. Trodde jag skulle bli jättesen, men buss 18 skenade fram på gatorna som en tapper springare.
Skolan var frukstansvärt tråkig idag och jag kände att jag lika gärna kunde stannat hemma.
Insåg också att jag hade spanska tills imorgon och då sprak mina planer på att gå och träna. Suck och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback