Kan imorgon bli idag?

Kan det inte bli tisdag snart? Typ nu helst. För imorgonkväll kommer mina fina, fina föäldrar hit och det ska bli så himla mysigt!
Inte för att jag har någon riktigt aning om vad vi ska göra. Det enda jag med säkerhet vet är att vi ska till Haslemere på middag på onsdagkväll, men sen då?
Ja, jag har ju frågat och frågat, men jag får inte ur dom några direkta svar. Det är lite svävande om museer och pubar. Nej, nu ljuger jag, mamma har väldigt tydligt sagt till mig att hon vill gå på Primark och det ska hon såklart få, även om jag tycker att det är sådär lagom upphetsande att brottas med alla hysteriska turister.


Kommentarer
Jossa säger:

Gå dit på morgonen! Då var det inte så mycket folk :)

2012-02-27 | 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback