Jag sa ju att det skulle bli såhär

Förlåt för inget bloggande igår. Omotiverad, mycket att göra och trött.
Trött, ja. Var det inte det jag pratade om att göra något åt i måndags? Gå och lägga mig tidigt och hela den biten? Jovisst var det det!
Gjorde jag det då? Nej, knappast. I måndagskväll släckte jag lampan 1.03 och igårkväll 00.12. INTE BRA!!!! Så ikväll är det andra bullar. Oavsett. Jag ska inte köra på den där "jag ska bara" stilen. Nej, 21.30 är det dags att börja gör sig iordning för sängen. Imorgon är det veckans första sovmorgon, så det är lika bra att utnyttja vad som erbjuds!
Slutar dessutom 11.30 idag, så allt jag måste göra borde jag rimligtvis hinna göra mellan 11.30 och 21.30.

Kan man kanske tycka iallafall.


Kommentarer
Cicci säger:

Sv: Haha, man skulle ju inte fattat om inte hade sett filmen. Så då var jag ju tvungen att ha lite text. ;)

2012-02-01 | 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback