Inte den bästa natten i mitt liv

Igårkväll, strax innan jag skulle gå och lägga mig, kom ett etrexmt illamående över mig. Det kom från igenstans och satte sig tillrätta i halsen. Usch! Bestämde mig för att det absolut var dags att gå och lägga sig då. Gick och la mig, men det kändes inte bättre. Annars brukar man ju kunna lägga sig i vissa ställningar så känns inte illamåendet av lika mycket, men inte nu. Somnade iallafall till efter ett tag, men vaknade vid 4.30 igen och då var det akut illamående vi snackade om. For in på toan och försökte spy. Nej, det gick inte. Köra fingrarna i halsen? Ja, okej, för den här gången, men det funkade verkligen inte (tur kanske), fick bara galna kväljningsreflexer av det.
Kröp tillbaka till sängen, men kunde inte riktigt somna om. Till slut slumrade jag nog till iallafall och vaknade vid 8-tiden igen. Då med lite mindre illamående, men en skum huvudvärk istället. Uschuschusch!

Tack och lov har vi GIS week den här veckan och vi har inga lektioner. Dock ska jag träffa min grupp i Business context idag och det känns ju sådär lagom lockande, men vi har en presentation att göra snart och det måste tränas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback