Ingen vinkännare i sikte

Jag känner att jag borde gå en vinkurs. Smaka och ta reda på vad jag gillar för något. Idag när jag stod i affären insåg jag att saker som fin flaska och rolig etikett var saker som spelade in.
Nej, så kan vi inte ha det! Jag vet att jag gillar viner från Spanien, så att börja kolla efter sånna vore kanske steg ett. Men, min insikt om vin slutar vid att jag gillar spanska viner. Jag är helt övertygad om att jag gillar andra viner också. Nu pratar vi alltså rött vin. När det kommer till vitt vin, är jag mer insatt i vilka smaker jag tycker om.

Så, någon gång i livet till jag gå på vinprovning eller vinkurs eller nått liknande! Varför inte åka runt bland vingårdar i Frankrike eller Italien?! Låter underbart!


Kommentarer
Katja säger:

Dönner och bratwurst! :D

2012-02-29 | 08:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback