Härliga dagar

Hela min tiduppfattning rubbas av att vara ledig på fredagar. Jag tror lördagar är söndagar och söndagar är bara nått extra som ska fyllas. Tre dagars helg är inte helt fel egentligen, lite rubbande bara.

Fredagen spenderades slappande i soffan med lite skoljobb och serier omvartannat. Mötte sen min spanska kompis Sara och gick och tog några drinkar. Mötte sen upp Lina och drack lite vin med henne och hennes kompisar. Hem och sova.

Lördagmorgon blev jag väckt alldeles för tidigt av Becca som ville till IKEA, så vi åkte dit. Käkade köttbullar och Becca shoppade. Sen hem till Becca och Sanna och alla spanjorer dom bor med på spanska afton. Nej, jag kan med säkerhet säga att bläckfisk, kalamari och allt sånt INTE är min grej. Usch! Men, världens godaste ost bjöds det på! Mums!

Idag har jag slappat! Hela dagen. Har ju rubbat min sömncykel totalt den här veckan, men nu är det slut på det. I säng i tid ikväll är planen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback