En väldigt, väldigt lång tågresa

Tur säger jag bara att jag bestämde mig för att åka hem lite tidigare från Haslemere, annars hade jag utan tvekan missat skolan. En resa som brukar ta 50-60 min tog idag 2 timmar och 10 min! Att bara ta sig från Haslemere till Guildford tod 1 timme och 10 min, en resa som normalt tar runt 20 min. Signalfel hette det och det var ett himla väntande. När vi väl börjat rulla bestämde de sig för att stoppa tåget i Surbiton istället för att låta det rulla hela vägen till Waterloo, så det var bara att snällt byta tåg. Det störde mig inte så mycket egentlige, satt och lyssnade på musik och filosoferade, så jag märkte inte att det tog en himla tid. Trist att lämna fina Mädz dock, vi har haft två toppendagar!

Efter lite skola gick Sandra, Sara, Zophia och jag och tog en fika och sa hej då till Zophia som åker till Nashville i två veckor för att försöka bli signad av ett skivbolag. Hennes musik är helt underbar och hon har en fantastisk röst, så dom vore dumma om dom inte signade henne. Blev iallafall närmare 3 timmar på Starbucks med massa snack. Så himla härligt att bara kunna bubbla på.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback