Dag 13 – Den här veckan

Ja, den här veckan var ju verkligen en toppen vecka att få skriva om!
Mamma och pappa är ju här på besök, så det är massa som ska göras.

Hälsa på i Haslemere som sagt, åka London Eye, gå på Afternoon tea, käka sunday roast på någon mysig pub, kolla olika muséer, shoppa, äta god mat, dricka gott vin och massa annat!

Jag ser verkligen fram emot Afternoon tea, det är nått jag aldrig prövat, men det verkar fantastiskt mysigt. London Eye har jag heller aldrig gjort, så det ska bli spännande. Speciellt som jag egentligen är lite rädd för att åka sånna där höggrejer, men det är en skräckblandad förtjusning. Sunday roast ser jag också fram emot eftersom jag bara ätit det på kedjor förut och inte någon riktig mysig, engelsk pub.

En fullspäckad och förhoppningsvis fantastiskt rolig vecka på G alltså.

Vad är era planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback