Dag 07 – Min bästa vän

Jag kan inte riktigt säga att jag har en bästa vän, men jag har fyra vänner som betyder lite mer för mig än alla andra vänner. Fast nu ska inte dom andra vännerna vara ledsna, för jag älskar er alla!

Anneli är en galet fin vän för att hon alltid finns där. Vi pratar inte varje dag, men jag vet att hon alltid har tid för mig.


Mikaela är också en galet fin vän. Det är tur att man har henne att gå på bio med eller ringa sentsent en kväll bara för man behöver prata med någon.


Madeleine är ännu en fin vän. Henne kan man prata med om vad som helst och ser till att jag inte blir för tjejig.


Louise också en fin tjej. En tjej som alltid keeping it real och är en av de smartare personerna jag känner.

Kommentarer
Katja säger:

Jag och Jossa är besvikna, vart är vi?!!!!!!!!!!

2012-02-20 | 19:31:20
Anneli säger:

Nej men herregud! Vad rörd jag blir! Hade helt missat det här inlägget förut. Du e en väldigt fin vän du med Lisa, som sagt, du finns alltid där :) Saknar dig! Puss!

2012-02-22 | 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback