Dag 06 – Min dag

Eftersom jag spenderade större delen av gårdagen med att göra absolut ingenting var det inte så konstigt att jag inte fick mycket sömn i natt. Vaknade iallafall runt 9.30, men det blev inte liv i mig förrns strax innan 11. Upp och käka frukost. Solen strålade så jag bestämde mig för att jag skulle ge mig ut på en promenad. Kände att jag ville strosa nere vid floden, så det var också dit jag åkte. Hoppade av tuben vid Embankment och började promenera. Gick hela vägen bort till Tower bridge, korsade floden där och gick tillbaka till Embankment. En supermysig promenad, med massa att titta på. Tog lite kort (ursäkta fingret).





Begav mig sedan ut till Westfield. Jag hade två upddrag, köpa ett fotoalbum och fixa lite saker på Boots. Fotoalbumet är fixat, men grejerna fanns inte på Boots. Tåg då tuben till Bond Street eftersom det finns det rätt stort Boots när den stationen. Tyvärr fanns inte det jag skulle ha där heller. Så det blev att ta bussen hem. Hem och mysa i sängen med ett avsnitt av Lost och efter det lite mat. Rester från igår, kycklingfajitas. Mums, mums! Resten av kvällen har tillbringats med att fixa iordning mitt fotoalbum och kolla på Lost.

Supermysig söndag!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback