Dag 05 – Vad är kärlek?

För mig är kärlek så himla olika. Jag älskar min familj, jag älskar mina vänner, jag älskar mina djur, jag har älskat min pojkvänner, men det är ju inte samma sorts kärlek.

Trots att det inte är samma sorts kärlek finns det såklart likheter mellan de olika kärlekarna. En sak som är gemensam är att man känner sig trygg och säker, man kan vara sig själv och man vet att även om man inte håller med varandra kommer inte det påverka något i grunden. Man vet att man alltid kan komma till den personen och man skulle alltid ställa upp tillbaka. Jag skulle göra vad som helst för personerna jag älskar.

Kärlek är gränslös, färgblind och vackert! Kärlek är den bästa känslan som finns. Kärlek är villkorslös. Dock behöver kärlek näras och komma från båda håll. En ensidig kärlek som aldrig får någon bekräftelse kommer att dö. Kärlek kan också förändras till andra känslor.


Kommentarer
TECKNING & FOTO säger:

Sv; kanske beror det på att du lägger på en för tjock klutt med smet i pannan? :) Jag lägger ut en klutt och drar ut den lite, inte mycket dock för dem ska ju va tjocka! Den första brukar alltid bli lite dålig yta på för mig, men sen blir de fina. Gör ju inget speciellt med dem direkt så jag vet inte... :D kram!

2012-02-18 | 14:22:53
Bloggadress: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback