Dag 04 – Det här åt jag idag

Ja, inte världens bästa dag för att göra ju den här punkten. Har ärligt talat misskött just ätandet idag. Tokigt och inte bra!

Imorse åt jag iallafall en bra frukost; Kellogs Special K Red Berries med mjölk och en kopp detox te. Det var nyttigt och gott. Okej, inte detox teet, men flingorna.

Det var lunch ätandet som inte var så himla bra. Egentligen var lunchätande idag obefintligt. Jag åt en Kellogs Special K Red Berries bar. Inget annat. Jag måste skylla på att jag var så trött när jag kom hem efter ridningen att jag bara duschade och sen gick jag och la mig någon timme. När jag väl vaknade var det dags att åka till kvällens barnvaktande.

Till middag skötte jag mig iallafall. Jag fick pastagratäng på jobbet. Smaskigt och ett bra avslut på en annars dålig ätdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback