Är lite lost i Lost

Jag har börjat titta en andra vända på Lost. Vägrade ju kolla på det när det gick på TV för det var "dåligt" tyckte jag då. När det sen väl tog slut kände jag att jag absolut skulle kolla på det och det var ju galet bra. Kollade igenom alla säsonger för något år sedan.

Det är ju inte världens enklaste serie att hänga med i och när jag hade kollat klart förra gången kände jag mig mer förvirrad än inte. Alltså är det ju en bra idé att kolla om allt igen och det är det jag jobbar på nu. Såhär långt är två säsonger igenom tittade. Bara fyra kvar alltså.

Det roligaste är att jag faktiskt inte minns så mycket, så det känns som att jag kollar på en helt ny serie som jag aldrig sett förr. Toppen alltså! Lika galet bra även den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback