Första veckan på nya jobbet

Nu har jag jobbat en vecka på Botkyrka och jag kan väl säga att jag varit lätt förvirrad under de här sex dagarna, men känner ändå att det nog kommer bli riktigt, riktigt bra det här!
 
Jag har mer eller mindre varit som en PRAO-elev den här veckan. Gått som en skugga på de andra instruktörerna och tittat, tänkt och funderat. Att börja när det var ridläger har verkligen varit kanon. Man får tid på sig att verkligen ta in allt, se hästarna och få ett litet hum om hur allt är upplagt. Vissa dagar har jag gjort mer och vissa har jag gjort lite mindre. Någon dag fick jag gå in och ta en lektion, några dagar har jag ridit lite, igår dömde jag alla dressyrprogram för de olika ridlägren. 
 
Jag hoppas och tror att jag har en relativit hyffsad koll på hästar och omgivning inför tisdag när det är första riktiga dagen. Tur är iallafall att alla kollegor verkar kanontrevliga och jag känner mig inte obekväm med att fråga om det är något jag inte riktigt hänger med på.
 
Tummen upp på första veckan!
 

Kommentarer
Åsa säger:

jättekul att du trivs på botkyrka!!!!!

2012-08-12 | 13:02:13
Inger säger:

Säger som Åsa Kul att du trivs.Vi kommer o hälsar på nån dag senare i höst.Kram Inger

2012-08-12 | 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback