Film från provridningen

Här kommer filmen från provridningen. Mikkis får inte riktigt full pott för hennes kamera talanger, men det syns ju lite iallafall.
 
 
 
Det ser lite ostadigt och vingligt ut och det var precis vad det var. Hon satt inte riktigt ihop mellan hand och skänkel. För att inte tala om den ganska dåliga sadel hon hade. En inte utprovad från Hööks. Den hämnade verkligen henne i rörelsena och jag kom inte ner för fem öre. Får hon komma hem till mig är en sadelutprovning något som står högst upp på listan.
 
Fick också en kommetar om att jag skulle vara lite i största laget och jo, jag tyckte också det när jag såg bilderna, men efter att ha sett filmen och pratat med både ägare och Mikkis tyckte vi inte det var något problem. Det fattas en hel del muskler som skulle göra stor skillnad och förhoppnigsvis ska det till några fler cm på höjden. I värsta fall är det bara till låns och inget är skrivet i sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback