Färdig för dagen

Nu har jag slutat jobba för dagen. Sitter på färjan till Ekerö för att träffa Mädz, Lottie, Cattis och alla barnen.

Dagen har gått i ett. På ett bra sätt. Börjar bli lite insatt i vad som ska göras. Har ridit både Hassi och Nixie idag igen. Båda två kändes trötta och inte alls villiga, men dom är ju under igångsättning så det är inte så konstigt att det tar emot ibland.

Har även varit sjukt händig och skruvat upp uppbindningsringar i några av de nya boxarna. Känner mig nöjd med att jag klarade av det och att det blev riktigt bra. Jag kan jag också!


Kommentarer
Inger säger:

Välkommen till Ekerö ! Jag är precis på väg härifrån till Äppelviken för terminens första lektion.

2012-08-16 | 16:43:54
mamma säger:

Hälsa till ALLA.. från mig!

2012-08-16 | 18:09:47
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback