Det börjar bli någon ordning på det här med hästarna

Nu har jag äntligen kommit igång och letat häst på riktigt. Och jag har faktiskt några riktigt intressanta hästar som jag förmodligen ska åka och titta på.
Två unghästar är det. En 4-åring och en 3-åring. Det blir lite jobb, men det är också roligt att ha något som man så tydligt ser framsteg med. Båda är ston (vad hände där?!) och båda har riktigt trevliga stammar. Dessutom står både just nu relativit nära jobbet, så det blir lätt att svänga förbi och titta.
 
Har någon/några äldre på G också, men jag vet inte om det känns lika intressant då de inte gjort så mycket jag tycker de borde med tanke på deras ålder. Jag har heller en outbildad unghäst som man kan satsa på championat och kvaliten med än en äldre häst som bara startat nån LB i sina tidigare dagar. Heller utbilda något grönt och fräscht.
 
Nu håller vi tummarna!

Kommentarer
Inger säger:

Låter spännande med hästjakten- ser fram emot mer info när du provridit.

2012-08-13 | 18:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback