Trångt på gymmet

Som sagt så är det inte mycket som händer i veckan. Någon enstaka aktivitet varje dag. Idag var det spinning som stod på schemat. Testade en ny klass. Överlag var det den hittills jobbigaste klassen. Mycket sprint, mycket uppför och mycket motstånd. Det som däremot ger klassen tummen ner var instruktören. Han var inte tyst en sekund! Jag är all for att peppa och tagga, men han skrek i sitt headset konstant i närmare en timme. Låt oss få lite vila för hvudet också tack!
Han var dock skadad och satt inte så mycket på cykeln själv, han kanske dämpar sig när han frisknar till och också kommer upp på cykeln? Hoppas kan man alltid för jag gillade klassen i sig. Jag ger honom en till chans nästa vecka.

Det var galet mycket folk på gymmet när jag var där! Klassen var fullbokad och ute i själv gymdelen var det nästan överbefolkat. Tisdagar klockan ett verkar vara en magisk tid för folk som vill gymma. Tror i och för sig att det kan ha något att göra med det faktum att det här gymmet ligger mitt ibland massa kontor och grejer. Antar att folk passar på att träna på lunchen.


Kommentarer
Jossa säger:

hahah jag tog den på hotellet i London, trodde bara sånna fanns på filmer xD

2012-04-03 | 19:12:39
Bloggadress: http://englishsoundsmoreawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback