Tråkiga dagar i sikte

Jag har insett att den här veckan inte kommer vara världens roligaste vecka. Har inga direkta planer förutom ridning och träning. Det tar ju lite tid, men resten av tiden då? Vad ska jag göra?
Alla kompisar lämnar antingen staden/landet eller så jobbar de och grejar. Själv så gör jag ju inget av det, utan mest glider runt och tycker det är väldigt synd om mig som inte har något att göra.
SJälvklart står rapportskrivande högt upp på listan över saker som ska göras. Vill ha den klar senast nästa fredag eftersom min fina bror och hans kompis kommer på besök då.
Just ja! Jag har ett inköpsprojekt. Det måste köpas in en lyxig luftmadrass åt herrarna! Nu har jag något att roa mig med under någon dag!
Jag ska även färga håret när jag kommer iväg och köpt färg. Börjar se lite väl randigt ut där uppe på huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback