Svar på kommentarer

Jag har fått några frågot jag tänkte svara på.


Jag längtar lika mycket till alla läger. Ska bli så otroligt kul att få träffa alla gamla elever igen och träffa alla nya för första gången. Jag bara längtar efter att få ställa mig och undervisa igen.


Ja, egentligen är det dyrt. Eller det är rätt dyrt om man jämför med den ridskolan jag red på som liten. Allt beror på vad man vill göra och hur avancerad nivå man ligger på. Dom har nybörjare, medel och avancerad. Jag tror att det går ganska snabbt att passera nybörjare och medel nivån. Det verkar som att för att anses som avancerad ska man kunna skritta, trava och galoppera utan att orsaka några större katastrofer.

Här är prislistan för normalpriserna:


Nu har jag en sån himla tur att jag ju är student och i och med det får jag betala £28 iställer för £40. Det är toppenbra!
Tittar man överlag på priserna tycker jag inte de skiljer sig så fruktansvärt mycket från priserna på ridskolor i Stockholm. Tittade runt lite och insåg att det fanns ridskolor i Stockholm som till och med hade dyrare timpriser än här.
Det som är bra är också att man inte binder upp sig på ett visst antal gånger, utan man bokar så många lektioner man vill och när man vill.

Kommentarer
Snusan säger:

När blir det hopplektion? :-)

2012-04-18 | 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback