Svar på frågorna i frågestunden

Halleluja! Jag fick faktiskt lite frågor. Tummen upp!


Jag vill inte påstå att jag är bra på det, men jag har gjort allt på min blogg själv. Det finns många bra bloggdesignsidor som jag tagit hjälp av. Annars hade jag inte förstått ett dugg, men de sidorna är så tydliga och lättförstådda att till och med helt otekniska jag klarade av att fixa en helt ok design. Headern är gjord i nått internetprogram. Vill du ha tips på sidor där du kan få hjälp, så hör av dig!


Japp, sedan i år är det helt ok att rida med hjälm även på den internationella arenan. I Sverige måste alla juniorer rida med hjälm oavsett vilken nivå dom rider på. Seniorer får börja rid med hjälm från och med MSV A klasser. För några år sedan var det tillåtet för alla oavsett ålder att rida med hatt från och med MSV B, men det har ändrats.


Absolut, varje dag! Fast på samma gång har det varit/är det en otroligt nyttig upplevelse och jag hade nog inte varit så säker på vad jag vill göra med mitt liv om jag inte hade åkt hit. Dumt kanske att slösa bort ett år, men man får bara leva med vad som händer.


Tack! Låter helt sinnesjukt med så dyra lektioner, men det är väl lyx där borta.
Min utbildning jag går nu är tre år, är på år ett än så länge. Min plan har ändrats ganska radikalt under det här året och jag tänker nog hoppa av (igen) och satsa på hästarna. Det är det jag vill jobba med. Tanken är att utbilda mig till SRL II och jobba på någon trevlig ridskola. Jag tänker försöka söka till nästa sommar och nu i höst/vinter tänker jag antingen gå år två här, men helst av allt vill jag hitta ett jobb med mycket ridning och bara utveckla mig på den punkten. Hoppningen är ju min svaghet och det går inte att bli ridlärare om man får hjärtklappning när man måsye hoppa hinder på över en meter.

Kommentarer
Den personen med första frågan säger:

Jag vill gärna ha lite tips på hemsidor där man kan fixa headern, eftersom det är den som jag är i mest behov av att fixa ( Har knappt nån).

2012-04-23 | 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback