Otroligt taggad

Jag har en otrolig rid- och hästabstinens nu. Eller det har jag egentligen haft sedan jag hoppade av efter lektionen i fredags. Hade kunnat rida tre hästar till och varit nöjd.
Den här veckan blir det bara ridning en gång och det är inte förrns på torsdag. Hur ska jag klara mig?
Nästa vecka är det tänkt att det ska ridas två gånger och veckan därpå åker jag ju hem. Då blir det kanske någon lite ridtur om någon är snäll, typ Mickis?! Annars flyttar jag ju ner till Öknehult på söndagen veckan jag kommer hem och då kommer jag ju få rida.
Det finns en hel del fina hästar hemma som måste ridas igång. Dessutom kommer det finnas en hel del som behöver ridas till och vissa måste kanske till och med ridas in. Jag känner mig otroligt taggad på det här!
Jag kommer nog få rida så mycket att jag inte kommer känna den minsta abstinensen. Det är precis så det ska vara!
Sen åker jag hem en sväng i början på juni och firar födelsedag och sen är det raka vägen tillbaka för att köra igång lägren!

Längtar!

Kommentarer
Siri säger:

Hahaahaha sååå kul!

2012-04-17 | 10:42:00
Bloggadress: http://lamints.blogg.se/
Hanna säger:

Vilket barn-läger längtar du mest till?

2012-04-17 | 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback