Nu vill jag verkligen bara åka hem

Nu när hemresan är så nära finns det ingenting jag hellre vill göra än att åka hem. Imorgon är det en vecka kvar tills att jag sätter fötterna på svenska mark igen. Jag skulle helst åka idag, men det går inte.
Jag känner mig verkligen färdig här. Ju mer jag tänker på det, desto mindre är chansen att jag kommer tillbaka till hösten, men man vet aldrig.
Just nu är det en Financial Information rapport som jag jobbar med, har haft över en månad på mig att skriva den, men ändå så väntar jag till sista veckan. Det tråkiga är ju att det är ett så fruktansvärt tråkigt företag vi ska titta på.
Därefter måste jag väl ge spanskan en titt också, det är ju tack vare den jag är kvar här fortfarande. Har skriftligt slutprov nästa tisdag. Sen är det över.
På den lite roligare fronten kan väl sägas att jag ska rida imorgon och på torsdag. Imorgon tänkte vi dessutom slå på stort med en uteritt. Håller tummarna för fint väder. Det har ju inte visat sig från sin bästa sida på sitstone.
På torsdag eftermiddag/kväll åker jag till Haslemere och myser med Mädz och alla andra där. Blir nog kvar där hela helgen. Ska bli hur mysigt som helst.

Sen är det måndag och då är det snart över! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback