Nu är det snart slut

Om ungefär en timme är det dags för mitt Finiancial information prov. En och en halvtimme för att svara på 30 multiple choice frågor! Känns som lite väl mycket tid i mina ögon. Speciellt som jag gjorde testprovet på 8 minuter! Vad ska jag göra med resten av tiden?
Efter det här är jag nästan färdig med första året på universitetet!
Det ska skrivas en rapport till Financial information som ska vara inne om en månad. Min tanke är att den ska bli klar senast nästa fredag.
Sedan 1 maj är det dags för spanska skriftligt. Där har vi ock en och en halvtimme för att skriva 250-325 ord. Skojar dom? Det finns ju inte på kartan att man kan behöva så mycket tid.
Tokigt!

Håll tummarna för mig klockan tio (elva svensk tid)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback