Nu är det bestämt

Nu är det helt bestämt att jag åker ner till Öknehult redan i maj. Är hemma i Uppsala i ungefär fem dagar och sen åker jag ner.
Det ska ridas igång hästar, ridas igång hästar och ridas in hästar. Det ska fixas och donas. Ska bli hur roligt som helst!
Enda som känns lite sådär är ju att det kommer vara jag och Johanna och Johanna kommer ju behöva hålla reda på ett litet knyte, så jag får väl fara runt där på oinridna polackhästar och hoppas på det bästa. Nej, helt ärligt, så är polackhästarna i 99% av fallen lite för snälla för sitt eget bästa när man ska rida dom och vi får väl hoppas årets skara är lika snälla.
En annan sak som oroar mig en aning är min extrema spökrädsla. Kommer jag kunna sova? Ja, den frågan är väldigt intressant. Förmodligen inte så mycket, men lite och det är bättre än ingenting. Så länge jag slipper sova i läskiga Mamsellen eller Kavaljeren utan får bo nere vid sjön tills det kommer snälla kollegor som kan bo med mig i ridlärarrummet.

Kommentarer
Jossa säger:

hahah jaa!! :P

2012-04-10 | 16:36:35
Bloggadress: http://englishsoundsmoreawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback