Lite snurrigt

När jag stod och lagade mat lite tidigare så började jag helt plöstligt svettas, det började snurra i huvudet och jag blev illamående. Hjälp, vad händer? Kändes lite som efter jag hade mina migränanfall som yngre, men eftersom jag inte haft själva migränen känns ju det inte så troligt att det ska ha något med varandra och göra.
Fick gå och lägga mig i soffan, ligga där tills det slutade snurra, gå och röra i maten och sen tillbaka till soffan. Så höll jag på tills jag fått maten färdig.
Jag känner mig ganska säker på att det var nån form av protest från min kropp om att den inte fått i sig tillräckligt med näring under dagen. Konstigt eftersom jag ätit som jag brukar. Fick iallafall i mig lite mat, men var sen tvungen att gå och lägga mig. Låg och vilade i över en timme och nu har jag precis fått i mig lite er mat.
Illamåendet och svettningarna är borta, men huvudet känns fortfarande lite skakigt. Som om allt där inne har blivit lite omskakat och ännu inte hittat tillbaka till sin plats. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback