Lite nervös morgon

Vaknade alldeles för tidigt som vanligt, tänk vad skönt det skulle vara om jag faktiskt kunde sova ut ordentligen någon gång. Tydligen är det inte något som jag ska göra. En seger blev det i natt iallafal, jag vågade ligga med ryggen mot rummet! Sergerjubel! Jag har kommit över gröna handen rädslan. Tack och lov för det för den var helt irrationell.
Ligger iallafall i sängen och pillar med telefonen. Sådär som jag alltid gör när jag inte vill gå upp. Helt plöstligt så låser sig hela skärmen. Inget händer, så jag gör den där nödavstängningen som man lärt sig göra. Jaha, då stängdes den av. Saken var bara att sen när jag väl satte igång den igen så började den ladda och hemskärmen kom upp i ungefär två sekunder, sen så kom det där lilla kugghjulet upp igen i tio sekunder, sen hemskärm och så höll den på så. Försökte stänga av och ladda, koppla till datorn. Ja, allt jag kunde komma på.
Såg framför mig hur jag var tvungen att lämna in den på lagning och sen köpa en ny eftersom den hade gett upp hoppet om livet. Så helt plötsligt när jag kollade till den nu så mår den helt bra!
Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback