Idag gick det tugnt

Idag på spinningen gick det riktigt tungt. Redan från början kändes det som att jag inte skulle orka mycket. Jag kunde nästan inte ha något motstånd alls utan att det kändes som att jag försökte trampa undan flera hundra kilo. Fick ont i knäna och det kändes allmänt dåligt. Det var en sån extrem skillnad att jag till och med började fundera på om handbromsen låg emot lite. Helt omöjligt är det inte, men den troligaste förklaringen är förmodligen att jag inte hade någon bra dag.
Jag hade glömt snyta mig, så jag fick ingen luft genom näsan och igår gjorde jag absolut ingenting, så hela kroppen kändes tung och trött.
Trotts att jag hade ungefär lika mycket motstånd som man har när man varavar ner så kändes det jobbigt och när det är jobbigt är det bara att kämpa på. Såg till att jag hela tiden höll motståndet så att det aldrig började göra ont i knäna och då funkade det riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback