Grillat är INTE godast

Är på Westfield och inhandlar lite livsnödvändiga saker som fri och hårfärg. Hur skulle man annars klara sig liksom?
Helt plötsligt svartnar det för ögonen och jag börjar må dåligt. Typiskt, nu har jag slarvat med ätandet igen. Kände på mig att det skulle hända på väg hit, men försökte ignorera det. Det ska man inte göra.
På Westfield (som för övrigt typ är världens bästa shopping centrum) så finns det hur mycket matställen som helst för alla plånböcker. Snål som jag är när det kommer till oväsentligheter som mat så kommer jag på den lysande idéen att gå på Burger King. Jag konstaterar än en gång att grillat INTE är godast. Det är nog inte ens på topp 10.

Nu ska jag fortsätta shoppa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback