What a day

Yes, jag hittade Primark utan problem och fick lite inköp gjorda. Okeg.j, ja, jag köpte strumpbyxor, det räknas väl knappast som shopping? Allt annat var inrednin
Sen tog jag mod till mig och hoppade på bussen till IKEA. Det är ett äventyr att åka ett rullande fordon i det här landet. Fullt ös medvetslös och sen tvärbromsa. Hur som helst kom jag fram och fick köpt det jag skulle köpa och lite annat också.
Ett par sjukt snygga lila gardiner, men de är alldeles för korta för mitt fönster. Nån som vill köpa ett par dösnygga, lila gardiner som är 165 cm långa?? Bjuder på frakten ;)

Så imorgon blir det alltså projekt: hitta gardiner. Sure jag har ett par, men de är så ljusa.. Jag gillar inte att vakna tidigt i onödan. Jag vaknar ju redan så tidigt.

Hem från IKEA var det bara taxi som gällde, eller min härliga, nya rumskompis Lovisa hade ett nummer till en privatservice. Supertrevlig kille, tyvärr hamnade vi lite fel. Kontoret hade sagt Portland road, men jag bor ju på Portnall road, så vi fick lite extra tid tillsammans. Han insåg nog att jag var helt lost i mitt nya område, så han kom med lite usefull tips och så fick jag hans direktnummer ifall jag var vilse eller nått liknande ;) Min nya kompis!

Tänkte kanske gå på något musem imorgon också... Vuxet och ambitiöst, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback