Waking up to a brand new day

Jag har släpat mig upp ur sängen. Riktigt duktigt tycker jag med tanke på hur varmt och mysigt det var där. Fast ligga där kan man såklart inte göra hela dagen. Jag har ju saker att göra.
Något kulturellt och gratis, ett museum alltså. Lutar mot National portrait gallery, så okej, ett galleri inte ett musem. Har aldrig varit där och det ska tydligen vara bra. Och det är gratis, så varför inte.
Tänkte ta mig in till Oxford street sen och trängas med alla andra för det är ju mysigt?! Nej, men jag måste till Primark där, det är helt enormt och finns mycket mer inredning än det lilla jag var på igår.
Gardiner är verkligen prio ett och ett par nya kuddar, de jag har är inte jättemysiga, men de funkar sålänge.
Så ser dagen ut än så länge. Hoppa i duschen, slänga i mig lite gröt och ge mig ut i staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback