Vilken circus

Imorgon ska jag på circus.... Det känns.... sådär. Kan inte påstå att jag är något circusfan direkt, men på samma gång var det säkert mer än 15 år sen jag faktiskt var på circus.
Det är inte ens en riktig circus med djur och grejer. Det är en circus med bara människor; akrobater, clowner och sånt. Känns i och för sig bra, är inte riktigt något fan av circusdjur, det är synd om dem ju, så det är skönt att vi slipper det.
Clownerna sen, jag vet inte, det är inte riktigt min grej. Connor tycker dom är läskig. Jag är benägen att hålla med. Vi får se vad jag tycker efter imorgon.


Kommentarer
jossa säger:

hahah ingen aning :P barnstjärnor i typ england? sökte på google (a)

2011-09-15 | 22:26:33
Bloggadress: http://thecowontheothersideoftherainbow.blogg.se/
jossa säger:

Jag kollade upp det! Dom är typ från nåt band och är nästan 18 eller nåt sånt! och jag tvingar dom bara att flytta, lätt som en plätt!

2011-09-15 | 22:56:19
Bloggadress: http://thecowontheothersideoftherainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback