Trött, tröttare, sova?

Sov extremt dåligt i natt. Kan har något att göra med att jag är så fruktansvärt förkyld att det är löjligt. Jag har nog aldrig varit så här snorig i hela mitt liv. Kan inte andas genom näsan och alla som försökt sova och andas genom munnen vet hur galet det känns. Hela munnen och läpparna torkar ut.
Och minhals kliar och måste hostas hela tiden.
Kan ha varit det som var problemet i natt. Kan också varit att det var första gången jag sov ensam i lägenheten. Alla som känner mig vet hur mörkrädd jag är. Är det någon som tror på spöken och liknande är det jag.

Nu ska jag mysa upp mig i soffan och titta på min absoluta favoritfilm Remember me. Finns det nån bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback